Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
January 19, 2013
Image Size
807 KB
Resolution
1100×881
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
125,547 (48 today)
Favourites
8,761 (who?)
Comments
337

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×
Thranduil and Gloin - RACIST DADDIES by Kibbitzer Thranduil and Gloin - RACIST DADDIES by Kibbitzer
Thranduil and Gloin drowning their own sorrows in every kind of liquor... like two old friends(?)

:iconlegolasplz::icongimliplz:: DAFUQ ლ(ಠ-ಠლ)
*romeo and juliet style*

on TUMBLR too>>[link]



=============================================
My sibling :icontokiuru:helped me to translate the dialogue because I'm totally DERP in english...thank you sib :iconmegaderpplz:







:icondonotuseplz::iconmyartplz:
don't put it in other sites.. especially facebook! I hate facebook! I'd like to be informed >3>
Add a Comment:
 
:iconbiazerod:
BIazeRod Featured By Owner 6 days ago  Student Digital Artist
Hahah xD Lol :D
Reply
:iconlerrinus:
Lerrinus Featured By Owner Jan 10, 2015
*falls off chair laughing* Love it! w00t! 
Reply
:iconospreyeamon:
OspreyEamon Featured By Owner Jan 2, 2015
Very funny, and I really like your art style.
Reply
:iconjien-chan:
Jien-chan Featured By Owner Dec 18, 2014
Aww, look at Gloin shedding a single, manly tear.
:lol:
Reply
:iconaureah:
Aureah Featured By Owner Dec 17, 2014
Hahaha ... this is cool :D :D :D  I love this !!
Reply
:icondenmarkkittenkiss:
DenmarkKittenKiss Featured By Owner Dec 1, 2014  Student Artist
HAHAHA *falls onto the floor laughing*
Reply
:iconbeatrichesiniel:
BeatricheSiniel Featured By Owner Sep 30, 2014  Student Artist
hahahah
so soooooooo funnnnyyyyyyyyy xD
Reply
:iconambitioushobbyartist:
AmbitiousHobbyArtist Featured By Owner Sep 3, 2014  Hobbyist General Artist
XD thats really funny XD
Reply
:iconunicornbunny12:
unicornbunny12 Featured By Owner Aug 3, 2014  Student
lol so funny love it!
Reply
:iconlittlepuffball:
LittlePuffBall Featured By Owner Jun 29, 2014
hahahahaha! XD Oh my gosh this is good
Reply
:iconjustyouknowwhy:
JustYouKnowWhy Featured By Owner Jun 2, 2014
Your art is seriously puuurfect. I can't even. I need to hug you right now. *manly hug* 
Reply
:icontaleweavernlm:
TaleweaverNLM Featured By Owner Mar 26, 2014  Hobbyist General Artist
:rofl: 
Reply
:iconmateusgrandus:
MateusGrandus Featured By Owner Mar 3, 2014
They had bigger beards too. :D
Reply
:iconnightowldreamer:
NightOwlDreamer Featured By Owner Feb 28, 2014
:rofl:
Reply
:iconcholo0107:
cholo0107 Featured By Owner Feb 26, 2014  Professional General Artist
hahahahaa nice!
Reply
:iconwaisla:
Waisla Featured By Owner Feb 25, 2014  Hobbyist Traditional Artist
"friendship" somebody always find "bugs"
Reply
:iconlxiart:
LxiArt Featured By Owner Feb 25, 2014  Student Digital Artist
hahahaha! Gloins comment made me fall flat on the floor - soooo truuue! XD
Thranduil must be having a mental breakdown by the thought of his son meddling with DWARF-SCUM ;D
Reply
:iconxx-jinouchi-xx:
Xx-Jinouchi-xX Featured By Owner Feb 22, 2014  Hobbyist General Artist
To funny! XD Nice Job!
Reply
:icondudeisodumb:
DudeISoDumb Featured By Owner Feb 14, 2014
Hehheheh! :D Well done! 
Reply
:iconmadam3fl0ra:
Madam3Fl0ra Featured By Owner Feb 7, 2014  Hobbyist General Artist
And Legolas would be like: "Dad, just stop! You're embarrassing me in front of my best friend Rage "  Lovely humour in this picture! I like it =D
Reply
:icondemoka:
demoka Featured By Owner Jan 24, 2014
Haha, best thing ever to come out of tLotR!
Thanks for sharing!
Reply
:icongraytha:
graytha Featured By Owner Jan 12, 2014  Hobbyist Digital Artist
XD Hahahaha! I love how Legolas and Gimly are like X_X Idiots (I hope I spelt his name right)
Reply
:iconredwingsdragon:
RedWingsDragon Featured By Owner Jan 11, 2014
heh it happens. Awesome work here
Reply
:iconmidnight21:
midnight21 Featured By Owner Jan 7, 2014  Hobbyist Digital Artist
And so, Thranduil and Gloin bond over their disappointment in their sons and live drunk and happily ever after after.
Reply
:iconnamyon:
Namyon Featured By Owner Jan 6, 2014  Hobbyist Digital Artist
LMAO xD
Reply
:iconfeathery-blue-otaku:
feathery-blue-otaku Featured By Owner Jan 6, 2014  Hobbyist General Artist
AHAHAHA LOL
Reply
:icondoctorwholovesthe80s:
Doctorwholovesthe80s Featured By Owner Jan 4, 2014
And so, Legolas and Gimli bond over their mutual embarrassment of having them for fathers!
Reply
:icontimmcjimfrompl:
TimMcJimFromPl Featured By Owner Jan 4, 2014
I like it. :-)
Reply
:iconcrystel86:
Crystel86 Featured By Owner Jan 4, 2014
funny and nice idea !
Reply
:iconxdseme:
xdseme Featured By Owner Jan 3, 2014
This reminds me of a story on AO3 called. Coats and customs verse archiveofourown.org/series/401…

Gimli and Legolas start their own city and love each other, much to the disgust of their parents...

Had to share when I saw yours and it's like your art and the story are made for each other...
Reply
:iconkelirehenna:
Kelirehenna Featured By Owner Dec 29, 2013
There are no words for this level of perfection.
Reply
:iconforbiddensongstress:
ForbiddenSongstress Featured By Owner Dec 27, 2013  Hobbyist General Artist
:rofl: Oh my! Sad thing is, i can see this going on in a gag reel! :rofl:
Reply
:iconhokova:
Hokova Featured By Owner Dec 27, 2013  Student Traditional Artist
:rofl:
Reply
:iconkyarameru-chokoreto:
Kyarameru-chokoreto Featured By Owner Dec 27, 2013  Hobbyist General Artist
these are so precious and hilarious~! *just saw second hobbit movie* gahhh i wish i could draw like you and do these scenes justice myself! For now I'll just sit here and admire you :3
Reply
:iconkibbitzer:
Kibbitzer Featured By Owner Dec 27, 2013  Student Digital Artist
awwww *hugs*
Reply
:iconkyarameru-chokoreto:
Kyarameru-chokoreto Featured By Owner Dec 29, 2013  Hobbyist General Artist
*hugsbackbecauseaaaaaahhh*Hug :happybounce: 
Reply
:iconthemorlock:
TheMorlock Featured By Owner Dec 26, 2013  Student General Artist
I love how they seem to be bonding over their mutual bigotry.
Reply
:iconouroborosi:
OuroborosI Featured By Owner Dec 24, 2013  Hobbyist General Artist
I shed Manly tears with Gloin
Reply
:iconkirakent:
KiraKent Featured By Owner Dec 23, 2013
omg im actually crying! XD
Reply
:iconnanonear:
nanonear Featured By Owner Dec 21, 2013  Hobbyist General Artist
Haha! I love Legolas and Thranduil in The Hobbit 2. They were both so fabulous... XD
Reply
:iconfelina-faerlaingal:
Felina-Faerlaingal Featured By Owner Dec 14, 2013
They do agree one the fact that they hate each other XD

What I wonder though is what would happen if Gimli heard what Legolas said of him when he saw the picture Gloin had on him... (hobbit 2, sorry if I spoiled)
Reply
:iconthe-joke-is-me:
the-Joke-is-me Featured By Owner Dec 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
lol this is so funny!
Reply
:iconbubblybumblebee1:
bubblybumblebee1 Featured By Owner Dec 7, 2013  Hobbyist Artist
Lol, this is hilarious! I luv Legolas and Gimili in the back, Legolas is like "Drama King" and Gimili is like "Seriously? It's not the end of the world"
Reply
:iconapostasiaceae:
Apostasiaceae Featured By Owner Nov 26, 2013  Hobbyist General Artist
I was so excited when I found out that Thranduil is played by the same actor as the one who played Ned in "pushing daisies".(Lee Pace) I laughed for, you know....hours. And then I reminded your fanart and the whole thing started again. :,D
Reply
:iconinaridragon:
InariDragon Featured By Owner Dec 15, 2013  Hobbyist General Artist
Wow I thought I was the only one that watched that show XD Yeah it made my day when I saw who Thranduil was.
Reply
:iconvioletdeathblood:
VioletDeathblood Featured By Owner Nov 18, 2013  Student Traditional Artist
XD
Reply
:iconbiohazard-89:
BIOHAZARD-89 Featured By Owner Nov 10, 2013  Hobbyist General Artist
PFFFFFFF HAHAHAHAHAAH!!!
Reply
:iconmythraill:
Mythraill Featured By Owner Nov 9, 2013  Student Artist
hail lego
Reply
:iconskarlette8000:
Skarlette8000 Featured By Owner Nov 8, 2013
Why can I see this actually happen
They shouldve put it in the movie
Reply
:iconsurefirecat:
surefirecat Featured By Owner Nov 3, 2013  Hobbyist Digital Artist
Haha! Legolas' face! XD
Reply
Add a Comment: