Shop Mobile More Submit  Join Login
BE CAREFUL THERE'S MY BABY INSIDE OF YOUUU!!! by Kibbitzer BE CAREFUL THERE'S MY BABY INSIDE OF YOUUU!!! by Kibbitzer
OC commission for :icontsuki-to-hoshi:
She is pregnant but never stops running and He is terribly worried about the baby.
I don't know...all I can say is "awww XD"


   
Add a Comment:
 
:iconsuperviolet500:
superviolet500 Featured By Owner Feb 3, 2015
lol
Reply
:iconxxthecatsmeowxx:
xXTheCatsMeowXx Featured By Owner Jul 9, 2014  Student Digital Artist
xD
Reply
:iconlaughbutts:
LaughButts Featured By Owner Dec 30, 2013  Hobbyist Digital Artist
LOL that's what to tell the lady to make her be careful! xD
Reply
:iconazure09:
Azure09 Featured By Owner Dec 20, 2013  Hobbyist General Artist
nya-aawwwww so sweet! XD
Reply
:iconchriststarrgirl:
Christstarrgirl Featured By Owner Dec 7, 2013  Hobbyist General Artist
Lol. That is so cute and funny!
Reply
:icontouchedvenus:
TouchedVenus Featured By Owner Nov 20, 2013  Professional Digital Artist
Ahaha! What an adventurous pregnant lass! If I were him, I'd be worried, too. :XD: Wonderful job here, though. I love the expressions and that background is so simple yet lovely as well. :heart:
Reply
:icongeishakitsune:
GeishaKitsune Featured By Owner Nov 20, 2013
Dunno, baby seems happy to bounce along with mumma. :)
Reply
:iconthescriibbler:
TheScriibbler Featured By Owner Nov 19, 2013  Hobbyist General Artist
Lol xDDD ♥♥♥
Reply
:iconcarpe--noctem:
carpe--noctem Featured By Owner Nov 18, 2013  Student Digital Artist
hahahahaa bellissimo XD
Reply
:icondm-jigsaw:
DM-JigSaw Featured By Owner Nov 18, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Hahaha the hell! Priceless! XD
Reply
:iconilovecats13:
ilovecats13 Featured By Owner Nov 14, 2013  Hobbyist General Artist
AAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconsteampunkedkat:
SteampunkedKAT Featured By Owner Nov 14, 2013
( incoherent snikering ) oh dear X)
Reply
:iconmelodiamystic:
MelodiaMystic Featured By Owner Nov 14, 2013  Hobbyist General Artist
Love your work! <3 
Reply
:iconoscarmankin:
OscarMankin Featured By Owner Nov 13, 2013
awww :D
Reply
:iconpurplekhoukha:
PuRpLekHoUkHa Featured By Owner Nov 12, 2013  Hobbyist General Artist
I bet the kid's gonna be hyper...>v<
Ahahaa..~
Reply
:iconkathrynslee:
kathrynslee Featured By Owner Nov 12, 2013  Hobbyist Digital Artist
I love the colors, the trees, I love the coloring. but the message of this artwork.... it's the downfall of this artwork. is the girl really gonna kill the baby it's because of her smile? or is it she really love the baby because it shows the baby loves her and she smiles because she love her baby. that is a need for your improvement. but still you did a good job. :iconthumbsupplz:
Reply
:iconxwickedxrosex:
xWickedxRosex Featured By Owner Nov 12, 2013  Student Writer
So cute <3
Reply
:iconlady-chan101:
Lady-Chan101 Featured By Owner Nov 11, 2013  Hobbyist General Artist
That is extremely adorable.
Reply
:iconhuman1123:
human1123 Featured By Owner Nov 11, 2013  Student General Artist
aw gawd im dieing XDD
its gonna be hell for him if the baby is just like the mother both running around everywhere and him trying to keep up XD
Reply
:iconlittle-shewolf9:
Little-shewolf9 Featured By Owner Nov 12, 2013  Hobbyist General Artist
Luckily, none of the twins will be exactly like the mommy. So daddy won't have to worry too much about them. But he'll still have to keep a good eye on the mommy. :3
Reply
:iconhuman1123:
human1123 Featured By Owner Nov 12, 2013  Student General Artist
lol then thats a load off of his back XD
Reply
:iconlittle-shewolf9:
Little-shewolf9 Featured By Owner Nov 12, 2013  Hobbyist General Artist
Yup ! Fortunately for the daddy ! XD (But he loves loves loves the mommy the way she is. :3 )
Reply
:iconinginuyasha:
inginuyasha Featured By Owner Nov 11, 2013
Lol very cute ^_^
Reply
:iconzakurawolfe:
ZakuraWolfe Featured By Owner Nov 11, 2013  Hobbyist General Artist
Cute!!! ;^;
Reply
:icontheliondemon-kaimra:
theliondemon-kaimra Featured By Owner Nov 11, 2013  Hobbyist General Artist
aww she is fine XD
he looks like he is going to have a heart attack lol
Reply
:iconchococharm:
ChocoCharm Featured By Owner Nov 11, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Hahaha! Hey, at least the baby is having fun and doesn't seem to mind  = )
Reply
:iconthrawne:
ThraWNE Featured By Owner Nov 11, 2013  Hobbyist General Artist
Haha!  My half-brother's wife was just like that when she was pregant; could not tie that woman down for a second.  The kid's a hellraiser from what i hear.
Reply
:iconlady-leliel:
lady-leliel Featured By Owner Nov 11, 2013  Student General Artist
HAHA 'never mind my girlfriend, that's my baby!!'
it's so cute and i love the background! pretty colours~
Reply
:iconwrathomatic:
Wrathomatic Featured By Owner Nov 11, 2013
That's mega cute
Reply
:iconscreenplay101:
Screenplay101 Featured By Owner Nov 11, 2013  Hobbyist General Artist
GAWD T.T ADORABLE
Reply
:iconpokecat:
pokecat Featured By Owner Nov 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
I wonder how the child will grow up with parents like these two?
Reply
:iconlittle-shewolf9:
Little-shewolf9 Featured By Owner Nov 12, 2013  Hobbyist General Artist
They will grow up pretty fine, don't worry. :D
Mama will be here to tell funny stories and get them into a lot of cool and fun adventures and daddy will be here to say stop when it might look dangerous. XD
Reply
:iconpokecat:
pokecat Featured By Owner Nov 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
*those (effing auto complete) 
Reply
:iconask-bonniebubblegumm:
Auto correct strikes again. You put "complete" XD
Reply
:iconpokecat:
pokecat Featured By Owner Nov 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
XD
Reply
:icontheoberlin:
TheoBerlin Featured By Owner Nov 11, 2013
Actually I think that was intentional.
Reply
:iconexcentricsketches4u:
ExcentricSketches4U Featured By Owner Nov 11, 2013  Student Filmographer
there was a fantastic thing somebody read to me once, it said
"I will climb Everest with the baby strapped to my front If I have to!"
Reply
:iconda-auoravirus:
DA-AuoraVirus Featured By Owner Nov 11, 2013  Hobbyist General Artist
what
Reply
:iconshadowphoenix16:
ShadowPhoenix16 Featured By Owner Nov 11, 2013  Hobbyist General Artist
This is to cute for words :D
Reply
:iconkaienloveyaoi2:
KaienLoveYaoi2 Featured By Owner Nov 11, 2013  Student General Artist
Hahaha so cute!
Reply
:iconmoixi:
Moixi Featured By Owner Nov 11, 2013
Haha, aww <3
Reply
:iconchamoisminori:
ChamoisMinori Featured By Owner Nov 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
a new way of torture I guess. THREATENING BABY'S FATHER. Fav xDDDD
Reply
:iconviksart:
ViKsart Featured By Owner Nov 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
милоо))
Reply
:iconemotionaltoaster:
EmotionalToaster Featured By Owner Nov 11, 2013  Hobbyist General Artist
I just love it, there's no other explanation. :)
Reply
:icondavidthestoryteller:
DavidTheStoryteller Featured By Owner Nov 11, 2013  Hobbyist Writer
D'aww.
Reply
:iconlittle-shewolf9:
Little-shewolf9 Featured By Owner Nov 11, 2013  Hobbyist General Artist
Arie : *Doesn't care, doesn't listen. Just happy to jump and run and to do something she thought and decided that will be funny.*

Pregnant ? Yeah ? And so ? What ? Don't worry Roxas ! Just try it ! It's fun ! XD
But will she slip and fall into the water in the end ? :D

That's soooooooooooo what I had in mind, thanks so much Kibbi ! This is so funny ! Couldn't stop to laugh and then to smile when I looked at it the first time ! Greaaaaaaaaaaaat ! XD
And Roxas' creator really likes it too ! So you doubled the fun AND the happiness ! Congrats Kibbi ! >o<
Pfff, we'll be obliged to commission you again, damned. Poor you ? XD
Reply
:iconkibbitzer:
Kibbitzer Featured By Owner Nov 11, 2013  Student Digital Artist
hahahaha awww I'm so happy to know it! 
I loved to draw them and I loved the idea! XD
thanks for the opportunity!
Reply
:iconlittle-shewolf9:
Little-shewolf9 Featured By Owner Nov 11, 2013  Hobbyist General Artist
Aww, glad to hear/read it ! ^__^
It's always better when artists have fun doing what we ask to them !
Hey, you're the most welcome and the one to thanks ! You are the talented person giving us the opportunity to get some awesome arts of our characters ! >o<
Reply
:iconpokenomnomnom:
PokeNOMNOMNOM Featured By Owner Nov 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
Hahahaha seems like a cute story. xD
Reply
:iconfreakyfeline:
FreakyFeline Featured By Owner Nov 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
tsk tsk tsk shouldn't he be worrying about mommy xD?
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 10, 2013
Image Size
1.3 MB
Resolution
1163×1400
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
26,463 (3 today)
Favourites
1,466 (who?)
Comments
92
Downloads
61
×